renmark 2 april

2 april 2017 - Renmark, Australië

Hallo Luitjes,

Vanmorgen in een fris zonnetje buiten ontbeten. We zijn blij te melden dat we beiden goed geslapen hebben en de maatregelen die we genomen hebben op dit moment afdoende zijn om een goede, maar vooral warme nachtrust te genieten.

We zijn vertrokken naar Renmark. Onderweg in Berri nog even boodschappen gedaan in de Woolworth en daarna dus door. We waren vroeg ( rond 11 uur) dus lekker nog genoten van de rust op de camping. Het is er weer eentje pal aan de rivier de Murray. Hier wordt gewaterskied en met kano`s gevaren. Dus een lekker sportief sfeertje. Het is een beetje een parkachtige camping. ( wel alles netjes aangelegd, maar dat is dan ook weer eens leuk!

Grappig was dat de man die ik in Murray Bridge gevraagd had of het weer in het noorden iets warmer zou zijn, nu ineens voor mij stond en zei: “zie je wel dat het in het noorden wat warmer is!”

We hebben hem bedankt voor zijn advies.

Verder hebben we niet zo veel te melden. We genieten nog van het zonnetje ( zoals jullie ook ongetwijfeld gedaan hebben) Verder genieten we samen ook van elkaar: we hebben veel plezier om elkaar en dat maakt zo`n vakantie extra leuk.

Morgen gaan we weer verder. Dan gaan we in etappe`s richting Adelaide. De bedoeling is dat we de laatste dagen dichterbij de stad staan zodat we met openbaar vervoer ook nog de stad in zouden kunnen. Enfin, we zien wel hoe een en ander gaat lopen.

Verder is de was weer schoon.( en droog)  Dat zijn van die kleine dingen die dan voor ons ook belangrijk zijn.

We merken straks dat het uurtje er af is ( eerder donker): ook geen straf. We zitten lekker warm binnen en nemen nog een wijntje bij ons potje kaarten.

Luitjes, dat was het voor nu. Warme groetjes vanuit Down Under.

San3/Gerda

1. Jolanda meijer:
    2 april 2017
    Maar wat gaat het allemaal snel he. Ik las nog 10 dagen? En dan weer wennen aan nederland. Pure ik zou er wat voor geven om nu 20 graden te hebben heerlijk. De zon doet zijn best maar is er nog niet. Fijne tijd nog
  2. Dorothé:
    2 april 2017
    Terwijl ik aan mijn ontbijtje zit zie ik de foto van Sandrie aan het Palmzondagontbijt. Wat een juweeltje van een camping (en echtgenoot natuurlijk Gerda ;) )...
    Heerlijk zo de dag te beginnen met drie verhalen van jullie. Ik geniet daar toch zo van. Kunnen we jullie niet sponsoren om wat langer te blijven?
    Het lijkt me zooo ontspannend alleen maar hoeven na te denken over vragen als: 'Hoe krijgen we het warm?' , 'Waar gaan we naar toe vandaag?', 'Wat eten we vandaag?' en niet te vergeten natuurlijk 'Hoe zou het vandaag met de muizen gaan?'. En ook even op sociaal gebied rust in jullie altijd zo sociale leven. Fijn om te lezen dat jullie vooral ook genieten van elkaar en plezier hebben. Dat is toch het allerbelangrijkste.
    Ik wens jullie nog 10 hele mooie en warme dagen.
    Liefs uit Kampen, hier schijnt nu de zon al lekker om tien uur.
  3. Corry en Kees:
    Hallo lieve mensen,
    Het blijft bijzonder jullie verhalen allemaal te lezen. Jullie maken heel wat mee en zien veel bijzondere dingen. Maar we snappen ook dat je op een gegeven moment ook wel weer terug wilt naar je eigen stekkie, met lekker veel leefruimte in je huis,warme bedden etcetera. Maar die 10 dagen houden jullie vast nog wel vol. En inmiddels is hier de lente ook doorgebroken dus dat wordt fijn thuiskomen! In ieder geval nog veel plezier daar. Geniet er nog maar even van. Na thuiskomst hopen we jullie snel weer eens te zien en bij te praten.
    Groeten, Corry en Kees
  4. Johan en Annet:
    3 april 2017
    Lieverds, onder het genot van een bakkie koffie weer bijgelezen. Wat een geweldige belevenissen!
    Geniet nog van jullie laatste dagen in het prachtige land!
    Dikke kus Johan en Annet