een onduidelijkheid

11 april 2017 - Hahndorf, Australië

Via onze vrienden uit Hattem werden we geattendeerd dat ons vluchtschema zoals we gemeld hadden niet correct zou zijn.

Wij hadden gemeld dat we 13 april om 7.15 uur op schiphol zouden zijn. Dit moet zijn 14 april om 7.15 uur.

Tja er moet toch iets misgaan tijdens de 3 maanden. maar goed, voor ons veranderd er niets, maar Jannie zou ons ophalen, en die moet dan ook op zaterdag kunnen,

We hebben haar gemaild dus maar even wachten of het zo goed komt.

Verder heb ik de kilometerteller gecheckt. we hebben 10097 kilometer gereden .

groetjes vanuit een aangenaam Down Under

1. Karlijn:
    11 april 2017
    Wat een lieve, attente vrienden uit 'Attem!!! Ik wens jullie een goede reis naar huis, was een lang avontuur ;-)
    Groetjes Karlijn
  2. Bert en Annelies:
    11 april 2017
    We hebben net het reisbureau gebeld en die vertelden dat het toch vrijdag is dat jullie aankomen!!!
  3. Dini:
    Leuk dat ik jullie mocht volgen. Wens jullie een goede vlucht en veilige thuis komst.
  4. Rita Delevacq:
    Goede reis xxxx
  5. Sandra:
    12 april 2017
    een hele goede reis terug!