nog steeds in adelaide

13 april 2017 - Adelaide Airport, Australië

onze geplande tijd van vertrek was 9.10 uur. Het is nu 13.20 uur. Ons vliegtuig is nog steeds niet vertrokken. Er waren technische problemen. Nu zijn we 10 minuten geleden allemaal uit het vliegtuig gehaald en zitten allemaal met alle handbagage in de boarding gate. Hoe lang dit allemaal nog gaat duren, weet niemand. We hebben niet zoveel buikpijn hierover over omdat we toch 8 uur moesten wachten in Singapore.  Nou we zien wel.  Het spreekwoord: "het venijn zit in de de staart" is hier dus van toepassing. Nogmaals voor ons is het niet zo erg, maar wel voor mensen die hun vlucht missen of mensen met hele kleine kinderen. Er zijn al veel mensen die hun aansluitende vlucht missen.. Tja, that is life !  Mochten er ontwikkelingen zijn, ( bijvoorbeeld helemaal geen vlucht en de nacht moeten overblijven, dan  proberen we dat op de site te melden. . Voor nu warme groetjes. ( het is zo 27 graden en het begon al aardig warm te worden in het vliegtuig.  Nu dus in een AC ruimte!  groetjes van ons beiden!

1. Dorothé:
    13 april 2017
    Wat een verrassing op de hier vroege morgen om nog een berichtje van jullie te lezen. Al is de boodschap wat minder leuk. Mooi dat jullie er zo relaxed in kunnen staan, gelukkig. Je kunt er toch niets aan veranderen.
    Jullie zitten nu vast in het vliegtuig naar Singapore . Ik hoop dat al dat wachten weinig chagrijn en vooral verbroedering en extra gezelligheid heeft opgeleverd. Goede reis verder samen! Xx