te Port Broughton ( 10 maart)

10 maart 2017 - Port Broughton, Australië

10 mrt  van Port Pirie naar Port Broughton

Vanmorgen laat vertrokken naar het zuiden.  Uiteindelijk in Port Broughton beland.

Een camping aan zee met alle fasciliteiten. Aan het eind van de  middag werd het druk. Aanstaande maandag is een vrije dag voor de Aussies en dan gaan ze dus dit weekend?  Juist Kamperen.

Morgen gaan wij verder. Misschien iets meer afstand naar het strand. Hopelijk is het daar wat rustiger.

Met ons verder alles prima, wel weer een hete dag hier: 35 graden. Maar we mopperen niet! ( zolang er douches of een zwembad is!)

Dank voor alle berichtjes en mails. We verslinden ze!

Groetjes vanuit een warm/heet Down-Under

San3/Gerda

1. Rita Delevacq:
    10 maart 2017
    Mooi zo ik verslind ze ook
    Hier nu knap weer volop zon maar wel 10 graden
    Liefs Rita
  2. Geke:
    10 maart 2017
    Misschien wel druk daar aan het strand maar als je die luchten ziet......... dat is weer mooi mee genomen.
    Heerlijk dat jullie zo genieten.
    Doen wij ook met een klein beetje zonneschijn.
    Veel plezier daar zo saampies.
  3. Sandra:
    10 maart 2017
    lekker genieten saampjes! leuk om te lezen hoe jullie het zo mooi samen hebben. Wij hebben het ook rustig in de dorpen zonder jou, Sandrie. Maar er is een vacature opbouwwerk uit dus wie weet komt er weer een man het team versterken......
  4. Ineke:
    10 maart 2017
    He lieve mensen, wat zien jullie weer onvergetelijke dingen en die ruimte en rust......mmmm heerlijk zeg, en de stilte zal daar op sommige plekken wel te horen zijn.
    Dacht vanmorgen nog aan jullie dat het hier eigenlijk nooit stil is buiten.. zal bij jullie wel anders zijn of niet? Mooi om mee te leven via jullie verhalen geniet er veel van.
    Heel veel liefs voor jullie allebei en een dikke kus..
    Henk en Ineke.
  5. Dorothé:
    10 maart 2017
    Dag lieve schatten. Ik heb nog steeds de goede volgorde niet ontdekt om jullie verhalen te lezen. Ik had bedacht netjes onderaan te beginnen maar volgens mij moet ik het net andersom doen... Afijn ik ben er nog niet uit dus en dat zal ook nog wel even duren vrees ik.
    Vele, vele prachtige foto's maar wat geweldig die foto van die kangoeroe (ik dacht dat het kangeroe was maar ik werd verbeterd , weer wat geleerd).... ;) Echt en ontzettend grappige foto!!!!
    In Nederland is het verkiezingstijd, geweldig!!! De lijsttrekkers vliegen je om de oren: in de krant, op tv en zelfs de hele week 's ochtends al bij 'mijn' Edwin in de ochtendshow van radio 538.. Grrrr...... Maar ja zo hoor je nog eens wat. Wel spannend hoor volgende week woensdag.
    Verder heb ik ruzie met allerlei deuren die ineens niet meer open of dicht willen door het vocht.. Ja ja... We hebben het maar zwaar hier in Nederland.
    Ik verheug me weer op jullie volgende verhalen en foto's!
    Blijf ervan genieten samen, dan geniet ik vanzelf met jullie mee.
    Warme (of dit keer maar een koele?) groet van mij
    Liefs Dorothé xx
  6. Elly en Henk:
    12 maart 2017
    Hallo Gerda en Sandrie, wat een mooie plaatjes de warmte straalt eraf. jaloers makend, wat een groot land is dat daar ! wij hier in het koude kikkerlandje.
    geniet daar samen maar lekker van ! lieve groet , Elly en Henk