geen direct nieuws nu in port pirie

9 maart 2017 - Perth, Australië

Na een warme nacht met muggen uiteindelijk laat vertrokken. eerst op de camping gauw nog even de laatste dagen geupload, daarna rijden. Het nog steeds warm hier!

Om half een op de camping in Port Pirie. Daarna boodschappen gedaan. Het is warm hier. 34 graden om 14.00 op de buitenthermometer. Hopelijk brengt de avond en nacht wat verkoeling.

Verder geen  nieuws.  We gaan nu verder zuidelijk, Misschien dat de zee wat afkoeling gaat brengen in dit geheel. Hier niet zoveel vliegen, maar we zitten wel binnen ( het is nu 20.15 uur, bij jullie 10.45 uur)  Dus lange avonden buitenzitten is er niet bij. Het wel warm in de camper, maar er stat open wat kan. en.....................niet zeuren!

binnenkort horen jullie wel weer meer. Groetjes vanuit een heet Down Under.

San3/Gerda

1. Jadranka:
    10 maart 2017
    Hee Sandrie en Gerda,
    Leuk hoor om jullie avonturen te blijven volgen. Vanmorgen schijnt de zon in Emmen na een paar druilerige dagen. Het begon koud vanmorgen, maar belooft een mooie lentedag te worden. Ik heb nog geen nieuwe baan, maar heb nu wel een sollicitatie lopen waarvan ik heel erg hoop dat dat iets wordt. Hopelijk hoor ik volgende week of ik op gesprek mag komen. Groetjes, Jadranka