minlaton 14 mrt

15 maart 2017 - Minlaton, Australië

14 mrt te Minlaton

Vanmorgen dus lekker langzaamaan gedaan en vertrokken van Port Victoria naar Minlaton. Het zonnetje was er al lekker bij. De temperatuur zou weer gaan oplopen tot net boven de 30 graden. Prima toch!

We kwamen nog wat later dan gepland omdat we onbedoeld toch een stukje omreden. In Minlaton de camping opgereden en een plekje toegewezen. Het was een beetje een raar plekje, voor ons gevoel bijna midden op de rijroute, maar de vriendelijke caretaker garandeerde ons dat dit een prima plek was, omdat wij geen zonnescherm en zo gegarandeerd schaduw hadden. Dit bleek inderdaad zo te zijn. Prima dus!

Voor Wifi werden we verwezen naar het Visitorscentre, zo`n 10 minuten lopen verderop. Dus wij op pad.

We blijken in een dorpje te zitten met een streekfunctie wat winkeltjes betreft. Dus we hebben de buit weer even binnen gehaald. Bij het Visitorscentre was inderdaad Wifi, dus eerst de afgelopen dagen even ge-upload. Dan is dat maar weer weg. Daarna nog even in het plaatselijke dierenparkje de Kangoeroes en de Emoes bewonderd en daarna dus lekker bij de camper gelezen en geluierd in de schaduw. Heerlijk!

Zojuist weer even gebruik gemaakt van de  BBQ . Lekker hoor, alleen dat schoonmaken !!!!!!

Op dit moment ( 20.00) zweven er miljoenen vliegende mieren in de lucht. Dus maar even naar binnen. Er is inmiddels al gedoucht, dus we hoeven er niet perse meer uit.  Binnen komt de koele lucht binnen door de gazen raampjes. Dat koelt heerlijk. Alleen mag er iets meer wind zijn. Maar je kunt niet alles hebben.

Vanmorgen ook nog even de reacties gelezen op de blog. Het blijft gewoon heel erg leuk om even een reactie van bekenden te lezen. Dus wederom een dankjewel!

Wij hebben dus nog zo`n kleine 4 weken te gaan. We blijven wat hangen in deze regio. Haast hebben we niet dus. Lekker kalm aan.

Luitjes dat was het voor vandaag. Groetjes vanuit een weer warmer wordend Down Under

San3/Gerda

1. Jolanda meijer:
    15 maart 2017
    Naar de dierentuin om dieren te kijken te gewoon in het wild lopen?
    Of was daar een speciale reden voor. Wat een vooruit zicht nog 4 heerlijke weken in Australië. Aan de andere kant gaat het dan ineens wel weer hard. Nog even lekker genieten