Margaret Rivers dd 30 jnnuari

30 januari 2017 - Margaret, Australië

Nu bedacht ik (Gerda) dat ik een stukje wilde schrijven.

Gisterenavond rond een uur of 10 gingen we naar het plashok en stonden plotseling oog in oog met 2 grote kangoeroes. Zij waren volgens mij net zo verrast als wij, maar na een eerste blik van weerskanten was dit ook weer van de baan en gingen ze rustig door met grazen en gingen wij ons klaar maken voor de nacht. Toch apart!.
​Vanmorgen alles op ons dooie akkertje: eerst douchen, ontbijt in het zonnetje en dan opbreken. Vanuit de camping in Gracetown zijn we eerst naar de kust gereden en hebben daar een poosje gezeten en genoten van windsurfen, golven en strand. Daarna dus doorgereden naar Margaret Rivers. Dit  is een toeristisch stadje met een hele prettige uitstraling. Alles gaat hier heel relaxed en ook wij zijn erg relaxed We nemen het ritme gewoon over en dat bevalt goed. We verkennen het stadje en nemen ergens een cappuccino, besluiten dan hier een nachtje te blijven en zoeken de camping op. Heerlijk zitten lezen in de zon (ik onder een parasol die bij Apollo was achtergelaten en die ik zomaar mee mocht nemen om straks natuurlijk ook weer achter te laten). 's Avonds aan de rivier ge-bbq-ed en nu nog even lezen en dan volgens traditie een kaartje te leggen. Inmiddels hebben er ervoor gekozen nog een nachtje te blijven en dan verder af te zakken naar het Zuiden. Dank jullie wel voor al jullie lieve reacties. Zo kunnen jullie met ons meeleven en wij ook met jullie en daarmee is de afstand meteen weer een beetje overbrugd.

Veel liefs van ons uit Down Under.