23 mrt te Androsan

23 mrt te Androsan

Vandaag 50 kilometer noordelijker gereden. Naar Androsan. Ook weer een haven met een jetty ( pier) en wat winkeltjes. Zojuist ge BBQ-ed. We hadden vanavond Kangoeroevleesspiesjes. Nou dat ging er goed in hoor!  Heerlijk en het is bijna vetvrij vlees, dus wie doet ons was.

Tijdens ons opstaan vanmorgen werd de lucht inktzwart. We waren wat bang voor flinke buien en de locals hadden het al over storm. Nou dat viel dus ontzettend mee. Geen drup regen en het trok helemaal open. De hele dag in de zon gezeten. Heerlijk dus! De temperatuur was  boven de 25 graden, dus niks aan de hand.

We blijven hier 2 nachten. Morgen willen we als het weer goed is, een stuk van het kustpad lopen. Dat is een prachtige route die over het hele schiereiland loopt, onder de slogan: Walk the York!  ( van Yorke Peninsula)

Verder eigenlijk niet zo veel te melden. Tja, die muizen heh?  Ik moet nog zien of we nu alle muizen ook te pakken hebben. Maar goed, er staan twee vallen, dus we wachten gewoon af.

Vanuit de site lezen we dat het nog steeds wat krap is met het weer in Nederland. Jongens volhouden!  Wij doen stinkend ons best om wat warmte die kant op te krijgen hoor!

Nou dat was het voor nu, ik ga aan nog even in het avondzonnetje naar het strand. En doe daar mijn goeie wensen aan jullie.

Voor nu groetjes van Gerda en mij vanuit Down-Under.

San3

1. Jadranka:
    23 maart 2017
    Gefeliciteerd met jullie jubileum. 22 maart, een mooie datum, Rudolph en ik vierden ons 15 jarig huwelijk op 22 maart. Helaas geen nieuwe baan, er was iemand met (nog) meer ervaring... Tja, dan houdt het op. Ik blijf verder zoeken, en heb volgende week in elk geval een oriënterend gesprek met een POH-GGZ. Geniet van jullie tijd nog Down Under. Groetjes
  2. Lammert en Hannie:
    Gerda en Sandrie,
    Jullie hebben echt je best gedaan om de zon naar ons toe te sturen, want het is hier al een paar dagen mooi weer. Veel zon, maar een koude noord-oosten wind. Daar zijn wij al heel blij mee. Jullie genieten nog volop van de prachtige natuur en de heerlijke vrijheid. Niets moet, alles mag! Wij wensen jullie nog 3 mooie weken.
    Groeten van ons.
  3. Jannie Supèr:
    23 maart 2017
    Wat een prachtige verslagen. Bedankt voor de zon die jullie naar ons stuurden. Nog lekker fris, bloeien de voorjaarsbloemen langer, dat is het voordeel. Wat vliegt de tijd. Nog een fijn vervolg gewenst. Sandrie wordt steeds bruiner.
    Hier goed. Ontvang een lieve groet van mij Jannie Supèr
  4. Johan en Annet:
    23 maart 2017
    Hallo Gerda en Sandrie lees met veel plezier jullie verslagen. Fijn dat het allemaal goed gaat en jullie je goed vermaken. Nog een hele goede tijd gewenst de komende drie weken en wij hopen jullie weer gauw te zien, spreken.
    Groeten Annet en Johan
  5. Roel en Eef:
    Lieve allebei,

Elke keer weer leuk om jullie verhalen te lezen, en om de foto's te zien, jullie zien er heel relaxed uit!
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben!
    Gefeliciteerd met jullie jubileum!
    Geniet van de komende 3 weken, en tot snel!!

Liefs!