22 mrt port Vincent

22 maart 2017 - Port Vincent, Australië

22 mrt Port Vincent

Vandaag feliciteren we ons zelf: het is 32 jaar geleden dat we elkaar voor het eerst ontmoet hebben.

Dus reden om samen een glas rode wijn te drinken. We nodigen jullie uit om hetzelfde te doen!

Proost!!!

We hebben een onrustige nacht gehad met opnieuw weer veel wind. De camper schudde af en toe.

Tegen de ochtend werd het wat rustiger en we besloten toch maar om te vertrekken. We zijn weer wat noordelijker: Port Vincent.  Het is een soort van fietsvakantie die we nu even hebben, een klein eindje verder, daar eens even kijken en weer een overnachting.  Het zonnetje hebben we vandaag niet gezien, het is bewolkt en het waait nog wel. De temperatuur is net boven de 20 graden. Eigenlijk best aangenaam, voor Hollandse begrippen. We hebben wel een vest aan, maar goed, we genieten van de koelte!

Vandaag niet zoveel bijzonders gedaan, vanmiddag lekker een eind gelopen en dat is met deze temperatuur erg lekker.

Morgen maar weer een stukje noordelijker. We hebben vandaag vastgesteld dat we nog 3 weken voor de boeg hebben. Hierin willen we langzaam verder naar het noorden gaan en ook nog de Barossa vallei bezoeken. Dat is een zeer bekend Australisch wijngebied. Misschien kunnen we onze wijnkennis daar nog wat opvijzelen.

We merken dat het dan straks ook goed is. We beginnen “vol“ te lopen met indrukken en beelden. Daarnaast is 3 maanden in deze toch kleine ruimte dan ook genoeg. We merken dat we ook mensen missen. Even bijpraten, en wat gezelligheid samen delen. Niet dat we het nu niet gezellig hebben, maar dat is een ander soort gezelligheid.

We verheugen ons straks weer op ons eigen bed en de “normale dingen” die je thuis bij de hand hebt. We hebben ook zin om straks thuis onze eigen tijd in te vullen. Ideeën komen mondjesmaat naar boven, zonder dat we beslissingen hierin ( willen) nemen.  Het is goed dat het gaat zoals het gaat op dit moment en daar zijn we beiden heel dankbaar voor.

Luitjes, we zijn nieuwsgierig wat de dag van morgen weer voor ons in petto heeft. Mocht er een camping zijn met WIFI ( die ook werkt) dan horen jullie weer van ons en hopen wij weer de diverse altijd leuke reacties te lezen.
Nu veel groetjes en graag tot een volgende keer.

Vanaf een koel Down-Under.

San3/Gerda

1. Jenny en gerrit:
    23 maart 2017
    We genieten van jullie verhalen.
    Jullie nog even genieten daar.
    Groetjes uit veno
  2. Piet en Jennie:
    Hallo Sandrie en Gerda,
    In de eerste plaats van harte dat jullie het glas kunnen heffen op 32 jaar geleden dat jullie elkaar voor het eerst ontmoet hebben. Mogen er nog vele volgen.
    Jullie maken van alles mee ,heet ,regen ,storm maar bovenal hele mooie vergezichten en een prachtig landschap nietwaar.
    Nu geniet nog volop van de laatste 3 weken het ga jullie goed .
    God bless you.
    Hartelijke groeten Jennie en Piet uut Karkenveld .
  3. Roel van Tienen:
    Hey Sandrie en Gerda!

32 jaar geleden elkaar ontmoet, onrustige nacht en schuddende camper......gefeliciteerd met dit heuglijke feit!
    Het is een fantastische reis en begrijpelijk dat t 'vol' raakt door alle indrukken, knijp elkaar af en toe ter realisatie van de situatie (zinnetje he!). Geniet er nog van!

Groetjes, Roel (Eveline en kids)
  4. Piet en Ri@:
    Hallo Gerda enSandrie,
    Blijf genieten van de vele mooie dingen en vooral van elkaar. De narigheden, zoals muggen, invloeden van weer en dergelijken is vervelend. Nog even en je mag weer achter de mollen aan.
    Veel plezier en groetjes. Ri@ en Piet
  5. R.korvemaker:
    23 maart 2017
    Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum ! Ik wens jullie nog vele jaren vol inspiratie en liefde toe.
    Geniet van elke dag !
    enne dank jullie voor de leuke reisverhalen
    liefs
    Roelien
  6. Rita Delevacq:
    23 maart 2017
    Van harte gefeliciteerd en neem nog een glas van mij,
  7. Gerrit en Annie:
    Lieve Gerda en Sandrie,
    Van harte gefeliciteerd met jullie 32-jarige jubileum en dat jullie er nog maar lang van mogen genieten!