weeer in Tanunda ( Barossavallei)

5 april 2017 - Tanunda, Australië

Tanunda ( Barossavalei) 5 apr Tja, voor de tweede maal hier in Tanunda: zelfde camping, èèn plaats naast waar we de vorige keer stonden. We hebben nog een week voordat we de camper moeten inleveren en blijven even nog om Adelaide heen cirkelen. Morgen nog een camping in de Barossavallei en daarna maar eens kijken waar we precies terecht komen. De laatste 2 nachten willen we eigenlijk in Adelaide staan. 7 jaar geleden hebben we in Glenelg gestaan ( Adelaide Shores) Dat was eigenlijk vlakbij de plek waar we de camper moeten inleveren, dus passend. Nu dus de laatste dagen. Op de blog werd al gereageerd met: “jullie leefwereld op dit moment past echt bij een paar pensionado`s”. Nou dat is een compliment, want dat is precies wat we eigenlijk wilden deze 3 maanden. Heerlijk rustig, en zonder enige vorm van stress en gedoe. Het is zo simpel: slapen, zorgen dat er eten is, zorgen dat er benzine is, en verder alles loslaten. Dat is ons tot nog toe goed gelukt. We merken dat we wel al weer bezig zijn met straks thuis: de paasdagen en de afspraken die er liggen in de week als we thuis zijn. ( de tandarts) en natuurlijk ook de kapper! Maar goed, dat is dan! Nu nog een paar dagen heerlijk in het zonnetje. Het was vandaag zeer aangenaam weer. De temperatuur was dusdanig dat we wel de schaduw opzochten. De komende dagen zal het naar de 30 gaan. Heerlijk. We zijn ons bewust dat we nog even “zonnevitamientjes” aan het halen zijn. Tegelijk zijn we ons ervan bewust dat we thuis richting de zomer gaan. ( maar zo ver is het dus nog niet als we de berichten volgen) Nou, verder heb ik niet zo veel meer te melden. We zitten in het late middagzonnetje buiten (het is half zes) Gerda gaat straks koken. Dus nu nog een wijntje en dan vanavond nog een kaartje leggen. Meestal zijn we rond half tien in bed. Dan ligt bijna iedereen al plat en is het uitgestorven stil op de camping. Luitjes voor nu groetjes vanuit een zeer aangenaam Down Under. San3/Gerda P.S. Gerda heeft gisteravond nog wat kunnen kijken van “Boer zoekt vrouw” ( ook al een teken dat we weer bezig zijn met de wereld thuis!

1. Rita Delevacq:
    5 april 2017
    Geniet nog maar lekker van de laatste dagen
  2. Dorothé:
    5 april 2017
    Oeh ik ontdek ineens dat er nog veel meer foto's tussendoor bij geplaatst zijn, geweldig. Daar word ik helemaal blij van!! Ik keek elke keer echt naar de laatste foto's bij jullie verhaal maar ik blijk er op miraculeuze wijze toch veel gemist te hebben. Een onverwacht cadeautje dus al deze extra foto's.
    Goed om te lezen dat Gerda ook naar Boer zoekt vrouw heeft gekeken. Als je een beetje aansluiting wilt vinden straks in Nederland moet je toch echt wel wat kunnen meepraten over de liefdesavonturen van Herman, Riks, Olke, Marc en David. Mocht je vragen hebben Gerda, dan kun je me altijd mailen. ;)
    Fijne dag gewenst vandaag. Ik ga nu mijn 'mandje in'.
  3. Diny en Hans:
    Lieve Gerda en Sandrie,
    Vaak aan jullie gedacht, maar nu pas jullie PRACHTIGE foto's bekeken.
    Wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt.
    Geniet nog van de laatste dagen en neem rugzakken vol mooie herinneringen mee>
    Hele goede terugreis.
    Liefs vanuit Twello van hans en Diny
  4. R.korvemaker:
    6 april 2017
    Blijf nog lekker even mindfull in het NU ! Dan kan ik ook nog even van jullie verhalen genieten :)
    enjoy yourself
  5. Arie en Alie:
    6 april 2017
    Lieve vrienden. Geniet nog van jullie laatste week "down under". Bedankt voor al jullie verhalen en foto's. Wij kunnen er ook naar uitzien jullie straks weer " in levende lijve" te ontmoeten. Liefs Arie en Alie
  6. Allard Jonker:
    6 april 2017
    Geralda en San3 nog heel veel plezier down under. Ps ook van Roelie.