curtin springs

2 maart 2017 - Perth, Australië

Curtin Springs dd 27-2-2017

Allereerst heel erg bedankt voor alle lieve meelevende reacties op het ongeluk van 22-2. Vanmiddag kregen we een mail van die jongen maar we kunnen hem niet openen net als sommige andere mails omdat de verbinding slecht is. Maar het feit dat hij terugmailt en begint met opnieuw te bedanken is een goed teken. De rest weten we dus nog niet. Het spookt nog wel door ons hoofd en dan hebben we het er weer over. Zoveel doodsangst te horen komen uit een op de kop liggende auto. Vreselijk. En dan zijn we nu op weg naar Urulu en Ayers Rock. Het ultieme rode centrum van Australië. Op dit moment zitten we in een roadhouse zo’n 100 km voor Urulu. Kort hiervoor een stop gemaakt en een foto van een soort tafelberg. Laten sommigen nu denken dat dit al Ayers Rock is en die mensen beginnen driftig te fotograferen. Gevolg is dat ze straks nog een keer moeten dus…
Zodra we dat resort binnenkomen moeten we een pas kopen voor 3 dagen en dan moeten we er weer uit. Daarom gaan we morgen in alle vroegte die kant op om het ten volle te kunnen benutten, te kijken en te wandelen  enz. Gisteren was er bij de buren van onze camping een kamelenfarm en de kamelen waren thuis dus: fotograferen maar. Verder een paar arrogante emoe’s op de kiek gezet.
Ook hier lopen emoe’s rond in een soort parkje en vele soorten parkieten in volières. Verder denken wij dat er veel vrijwilligers overal werken.
Wat ons betreft: wij gaan erg vroeg slapen (vaak om 2100 uur maar  vandaag denk ik om 20:00 uur en dan morgen heel vroeg op pad. Tot morgen dan maar. Liefs van ons.
hete groetjes ( wat temperatuur betreft!  38 graden)

Uit Down -Under.

San3/Gerda

1. Piet en Jennie:
    2 maart 2017
    Hallo Sandrie en Gerda,
    Geweldig dat jullie zo genieten van de reis door Australie.
    Jullie hebben hoge temperaturen en wij kou en veel regen en soms harde wind.
    Verder gaat het goed met ons gelukkig nog geen griep gehad ,maar velen hebben helaas het zelfs voor de tweede keer gekregen.
    Nu het ga jullie goed en geniet ervan.
    God bless you.
    Hartelijke groet Van Piet en Jennie.