20 maart te Edithburgh eind van de dag

20 maart 2017 - Edithburgh, Australië

20 mrt aankomst Edithburgh Het is nu 19.30 uur we hebben net een Pizza gegeten, de eerste deze vakantie. Nu dus even tijd voor een actueel berichtje. Zoals gepland zijn we een kleine kilometer naar de kust verhuist. Weer een camping gevonden aan zee en met uitzicht op zee. De wind van zee bracht vandaag een dusdanige temperatuur dat het heerlijk was om buiten te zijn en ook wat actiefs te doen. ( wandelen) Verder vanmiddag nog wat gelezen en “domweg om ons heen gekeken” . Heerlijk dus! We gaan de kust langs naar het noorden. Een en ander betekent dat we morgen maar een paar kilometer te gaan hebben. Dus feitelijk een makkie. ( als alles klopt!) Vanmorgen onze bandenspanning even laten controleren. Eentje was er echt aan toe, dus we kunnen nu weer een eindje vooruit. Bij aankomst hier vanmorgen heb ik direct de nog aanwezig berichten up kunnen loaden, dus jullie zijn weer helemaal bij. Niet dat we zoveel bijzonders beleven, maar toch! Het belooft een frisse nacht aan zee te worden, dus het dekentje kan er vannacht weer over. De afgelopen nachten moest dat halverwege de nacht. Ook lekker hoor! Nou dat was het voor vandaag. Eens kijken of de pelikanen hier net zoveel lawaai maken als de kakatoe `s op de vorige camping. We wensen jullie een goeie werkdag toe en je moet dan maar rekenen( de maandag is om) “de kop is er weer af”! Groetjes van Down-Under San3/Gerda

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolanda meijer:
    20 maart 2017
    Och wat kan ik daar naar verlangen een beetje warmte zon op je huid. Hier regent het. Maar goed jullie verhalen blijven prachtig
  2. Rita Delevacq:
    20 maart 2017
    Het waait hier hard en het regent, maar jullie verhalen zijn prachtig
  3. Jelly van Pelt:
    20 maart 2017
    Vanmiddag eindelijk tijd genomen om jullie verhalen "bij" te lezen. De foto's geven ook een goed beeld van jullie prachtige reis en jullie staan er zo ontspannen op. Kan ook haast niet anders. Zon, wind, zee en strand , herinneringen van 7 jaar geleden Hawker en Wilpena (ik doe nu net of ik er ook ben geweest, ha ha)de dolfijnen, pelikanen, kangoeroes en kakatoe's en jullie huisdieren "de muis en de muggen" afwisselende landschappen en plaatsen, om jaloers op te worden. Ondanks dat de tuin hier vol staat met voorjaarsbloemen, is er vandaag van de lente hier nog niets te merken. Lieve groetjes van ons Ruud en Jelly
  4. Map:
    20 maart 2017
    Regelmatig kijk ik even naar jullie mooie foto's, nu staat er bij de laatste drie foto's, dat ze in de Verenigde Staten genomen zijn...