geland in Singapore

16 januari 2017

Voor een ieder die zich zorgen maakte: we zijn vanmorgen om 6 uur volgens schema geland. buiten temperatuur was 27graden  ( gna, gna,!) en vandaag eerst even gepit om daarna de stad in te gaan die nogal warm is ( ver de 30 graden)

Met ons is alles prima, Binnenkort  een  uitgebreidere berichtgeving!

Een warme groet aan de lezers thuis , ook van Gerda

San3

1. Jelly van Pelt:
    16 januari 2017
    Fijn dat de reis goed is verlopen wel even schakelen hé 30 gr maar liefst! We volgen jullie graag.
    Lieve groet Ruud en Jelly
  2. Karlijn:
    16 januari 2017
    27 graden?!! Ik heb vanmorgen lichte sneeuw zien vallen, helaas te weinig om n mooie bal jullie kant op te gooien
    Héél veel plezier samen, maak mooie herinneringen, dikke knuf van ons XxX
  3. Roel en Eef:
    Goed nieuws! Lekker genieten nu! We kijken uit naar jullie verhalen!! Liefs
  4. Annemieke:
    16 januari 2017
    Hallo! Wat toch leuk dat we jullie verhaal kunnen volgen zo met een temperatuur van -3 hier. Fijn dat jullie veilig geland zijn. Geniet er van en ik kijk er naar uit om jullie verhalen te lezen!
    Groetjes Annemieke
  5. Corry en Kees:
    16 januari 2017
    Hallo reizigers, Fijn dat het eerste deel van jullie reis goed is verlopen. Maar dat "gna, gna " is natuurlijk niet zo fraai. Leedvermaak is niet meer van deze tijd hoor, bovendien wordt schaatsen voor jullie nu wat moeilijk bij die temperaturen lijkt me. Pech hoor. Goede reis verder. Corry en Kees
  6. Henk:
    16 januari 2017
    Hoi GERDA en Sandrie , das fantastisch nieuws. We maakten ons nog geen zorgen hoor ,geen bericht goed bericht. Geniet er lekker van samen. Zijn benieuwd naar de vervolg verhalen. Gr uut koud Alteveer.
  7. Johan en Annet:
    16 januari 2017
    Fijn te horen dat de reis goed is verlopen en jullie goed zijn aangekomen. Sandrie morgen alvast een hele fijne verjaardag namens ons toegewenst en wij nemen er één of twee op jou.
    Groetjes Annet en Johan
  8. Lammie:
    16 januari 2017
    Het begin klinkt goed! Houden zo! En.....lekker warmpjes......heeeeerrllliiijjjjkkk! Geniet er maar lekker van.
  9. Piet en Jennie:
    16 januari 2017
    We wensen jullie een hele goede reis naar Perth en een goede vakantie in Australie .
    Geniet ervan .
    We wish you Sandrie a happy bithsday Hiep Hiep Hoera.
    Helaas zit het voor ons er weer op we vliegen vanavond terug naar Dubai en dan naar Amsterdam waar we om 12:40 landen.
    Groetjes Jennie en Piet.
  10. Nely:
    16 januari 2017
    Dat klinkt goed lieve mensen. Heerlijk om zo de winter door te mogen brengen. Ook wij brengen een toost op je uit Sandrie
    Heel veel reisplezier en ik kijk uit naar de verhalen

Groetjes Nely
  11. Ria Zuidema:
    17 januari 2017
    Heel veel geniet momenten.
  12. Geke:
    Hallo lieve mensen.
    Wat fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen. Nu kan het echte genieten beginnen.
    Lekker RELAXEN deze reis en geniet ervan saampjes.
    Wij blijven jullie volgen.
    Dikke knuffel van ons
  13. Corry en Kees:
    Hallo jongeman,

Sandrie bij deze willen wij je van harte feliciteren met je verjaardag vandaag. Geniet er maar van samen met Gerda. Nog many happy returns of this day.

Corry en Kees
  14. Jan Lip:
    17 januari 2017
    Sandrie van harte gefeliciteerd met je 56e verjaardag en nog vele gelukkige jaren voor jullie saampies. Lekker genieten van jullie vakantie in Australie.
    Groetjes Jan en Corry
  15. Geke:
    17 januari 2017
    Oh sorry vergeten..........Hieperdepiep hoera. Sandrie 56 jaar.
    Geniet maar samen extra van deze dag.
    Voor jullie allebei natuurlijk de felicitaties uit Harnbarg.